florystycznie folklorystycznie...


 Nie jestem znawczynią sztuki ludowej ani też jej wielką pasjonatką. A jednak, poproszona o taką stylistykę i klimat na torebce, cieszę się jak dziecko. Gdzieś w tle pojawia się jakaś lekcja plastyki z własnoręczną wycinanką, u kogoś obejrzany ozdobny kafel, ludowa spódnica z białym fartuchem - może nie lawina, ale jednak sporo wspomnień, skojarzeń. A poza tym feeria barw, precyzja i delikatność - podziwiam.
U mnie w formie luźnego nawiązania. A jakby jeszcze na szyję czerwone korale z jarzębiny? I bieganie po trawie? Na bosaka, oczywiście!




Parametry techniczne:

 materiał: filc techniczny 5mm i poliestrowy jednostronnie impregnowany

wymiary:
szerokość 36 cm
wysokość: 27 cm
głębokość: 9 cm


pasek: hmmm zapomniałam zmierzyć. Ale akurat, by nosić przez ramię.

Środek: kieszonka na komórkę i druga zapinana na portfel, klucze tudzież inne precjoza. zapinana na suwak.
cała torebka zapinana na dwa zamki magnetyczne ukryte pod aplikacją




1 komentarz:

  1. torebka bardzo fajna, elegancka zrobiona profesjonalnie i bardzo solidnie, mam ją już jakiś czas i jestem super zadowolona zwłaszcza cieszy mnie jej wielkość bo jako kobieta mogę włożyć mnóstwo niezbędnych drobiazgów.

    OdpowiedzUsuń